قوانین و مقررات سایت

 

صفحه قوانین و مقررات حاضر به مثابه یک توافق و قرارداد است که به‌موجب آن کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت AccountingLearning استفاده می‌نمایند تابع این توافق و قرارداد هستند.

 

قوانین و مقررات سایت AccountingLearning

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که یک قرارداد قانونی و لازم ‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط، بین AccountingLearning و کاربران می‌باشد.

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت AccountingLearning می‌باشد.

محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «محصولات» یا بخش‌های دیگر سایت AccountingLearning موجود است. این آموزش ها شامل آموزش های دانلودی، آموزش های آنلاین، دوره های حضوری، کتاب، مقالات متنی و ویدئویی و آموزش های ضبط شده می باشد.

1. عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت AccountingLearning رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت AccountingLearning می‌باشد.

2. هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت AccountingLearning استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3. کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد.

4. کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید و همچنین از هرگونه کپی برداری و یا ضبط ویدئو های درسی و جلسات آنلاین خودداری نمایند. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، AccountingLearning حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای AccountingLearning نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

5. بدون موافقت و اجازه AccountingLearning ، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به محتوای سایت AccountingLearning مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … ندارد.

6. درصورتی‌که محصول خریداری‌شده توسط کاربر، به‌صورت دانلودی باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

7. کاربر با ثبت‌نام در سایت یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید. دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و AccountingLearning این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

8. اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. AccountingLearning تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

9. AccountingLearning فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها AccountingLearning نیست.